PODMÍNKY TOMBOLY
I. Obsah a účel dokumentu
1. V tomto dokumentu jsou obsaženy informace týkající se tomboly na konferenci VIRTUÁLKY 2025 konané 13. 6. 2025.
2. Účelem tohoto dokumentu je seznámit majitele vstupenek s pravidly tomboly a podmínkami nárokování případné výhry.
II. Pravidla tomboly
1. Ten, kdo si zakoupil vstupenku před datem 13. 3. 2025 získává 3 lístky do tomboly.
2. Prvních 50, kteří si vstupenku koupí od 13. 3. 2025, získává 3 lístky do tomboly.
3. Ti, kteří si vstupenku koupí po vyprodání prvních 50 lístků a nejpozději do 31. 5. 2025, získávají 2 lístky do tomboly.
4. Ti, kteří si vstupenku koupí od 1. 6. do 10. 6. 2025, získávají 1 lístek do tomboly.
III. Nárok na výhru
1. Výhry není možné předat v zastoupení, ani zasílat. V případě, že se výherce o výhru nepřihlásí bezprostředně po vylosování a vyzvání k převzetí, nárok na výhru zaniká. V případě, že taková situace nastane, bude se o stejnou cenu losovat znovu, za stejných podmínek.
2. Losování tomboly bude zahájeno v závěru konference tedy 13. 6. 2025 v čase mezi 17:00 a 18:00 v hlavním sále Divadla Le Royal na adrese Vinohradská 2165/48, 12000 Praha 2 - Vinohrady.
3. Pro nárok na výhru není nutná účast na afterparty.
IV. Kdo je z tomboly vyloučen
1. Z losování tomboly jsou vyloučeni všichni partneři a organizátoři konference.
2. Nárok na výhru nemají zaměstnanci a externí spolupracovníci hlavního partnera, partnera či podporovatele konference. Dále také účastník konference, jehož vstupenku hradil hlavní partner, partner či podporovatel konference bez ohledu na jejich vzájemnou vazbu.
3. Nárok na výhru nemají speakři konference.
4. Nárok na výhru nemají ti, kteří lístek na konferenci vyhráli v soutěži a nebo byli pozváni jako hosté.
Toto znění je účinné od 13. 3. 2025