Jestli jsi virtuální asistentka a nebo se jí plánuješ stát, je tento článek přesně pro tebe. Ukáže ti, jak se můžeš stát hvězdou ve svém oboru a přitáhnout klienty, kteří ocení tvůj jedinečný přístup. Pojďme na to!
Každá z nás má něco, díky čemu je výjimečná. Možná máš talent na organizaci, jsi mistryně v komunikaci nebo máš fascinující životní příběh. Klíčem k autentickému marketingu je najít to, co tě činí jedinečnou, a na tom pak postavit svou značku. Neboj se ukázat svou pravou tvář. Autentičnost přitahuje ty správné klienty.
Tvoje osobní značka by měla být zrcadlem toho, kým jsi. Všechny tvé komunikační kanály, od webových stránek po sociální média, by měly odrážet tvou osobnost, tvé hodnoty a profesionální styl. Sjednoť si barevnou paletu a vizuální prvky, které budou tvou značku reprezentovat. Konzistentní vizuální identita ti pomůže být zapamatovatelná a důvěryhodná.
Sociální média jsou tvým nejlepším přítelem. Používej je k vyprávění svého příběhu. Sdílej nejen svoje úspěchy, ale i výzvy a lekce, které jsi během podnikání získala. Buď aktivní a komunikuj se svou komunitou. Odpovídej na komentáře, zapojuj se do diskuzí a buduj vztahy s potenciálními klienty. Tvůj příběh může inspirovat a přitáhnout lidi, kteří ocení tvůj autentický přístup.
Publikuj články na svém blogu nebo hostuj jako autorka na jiných platformách, třeba na našem Katalogu. Sdílej své odborné znalosti a zkušenosti. Natoč video, kde třeba ukážeš svou práci nebo poskytneš super tipy. Videoobsah je velmi efektivní způsob, jak zaujmout a oslovit své (nebo i nové) publikum. Tím, že budeš sdílet hodnotný obsah, budeš budovat svou autoritu a důvěryhodnost.
Zapoj se do online komunit, fór a skupin na sociálních médiích, kde se můžeš spojit s ostatními podnikatelkami a potenciálními klienty. Hledej příležitosti ke spolupráci s dalšími podnikatelkami nebo značkami. Spolupráce může rozšířit tvůj dosah a nabídnout nové příležitosti. Budování vztahů je základem úspěšného podnikání – ať už děláš cokoliv.
Sbírej a zveřejňuj reference od spokojených klientů. Autentické příběhy a zkušenosti ostatních mohou výrazně posílit tvou důvěryhodnost. Pravidelně se ptej na zpětnou vazbu a využívej ji ke zlepšení svých služeb. Klienti ocení, že se zajímáš o jejich názory a neustále se snažíš zdokonalovat.
Vzdělávej se a rozvíjej své dovednosti – nezůstávej na jednom místě. Navštěvuj kurzy, semináře a workshopy, abys byla na špici svého oboru. Najdi si mentora nebo kouče, který ti může poskytnout cenné rady a vedení v tvém podnikání. Investice do sebe sama je tou nejlepší investicí, kterou můžeš udělat. Ale pozor, neříkám tím, že jediný rozvoj vede skrz placenou cestu. V dnešní době už najdeš moře materiálů i zdarma. Jen pak to hledání i celkově cesta trvají déle.
Buď otevřená a upřímná ohledně svých služeb a cen. Transparentnost buduje důvěru. Etický marketing je dlouhodobě udržitelný a přináší nejen zisk, ale i dobrý pocit a navíc může přilákat klienty, kteří sdílejí stejné hodnoty.
Autentický marketing je o budování opravdových vztahů, sdílení svého pravého já a vytváření hodnoty pro tvé klienty. Zaměř se na to, aby tvé podnikání odráželo tebe a tvé hodnoty, a uvidíš, že to přinese pozitivní výsledky.
Chceš se dozvědět víc o tom, jak můžeš svůj marketing posunout na další úroveň? Sleduj náš blog, přihlas se k odběru newsletteru a přijď v září na konferenci VIRTUÁLKY 2024, kde zrovna na téma autentického marketingu bude mluvit skvělá Madla Čevelová.