VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

pro živé akce

(dále jen „VOP“)

Ve VOP najdete všechny důležité právní informace týkající se pořádání živých (offline) akcí (např. konferencí, vzdělávacích workshopů, seminářů a retreatů) nabízených prostřednictvím webových stránek www.provirtualky.cz. VOP obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici před tím, než kliknete na objednávací tlačítko. Obsahují i tzv. sdělení pro spotřebitele před uzavřením smlouvy ve smyslu § 1820 občanského zákoníku. Před vlastním uzavřením smlouvy projevujete svůj souhlas s VOP zaškrtnutím příslušného okénka v závěru objednávkového formuláře. VOP se tím stanou součástí uzavřené smlouvy a budou i pro Vás závazné. Přečtěte si je proto, prosím, pečlivě. Děkujeme za Váš čas, který jejich pročtení věnujete. 

OBSAH VOP:

I. DŮLEŽITÉ POJMY, INSTITUTY A OSOBY
II. SDĚLENÍ PRO SPOTŘEBITELE PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY
III. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
IV. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
V. DODACÍ PODMÍNKY
VI. AUTORSKÁ PRÁVA
VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, ZRUŠENÍ SMLOUVY
VIII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMAČNÍ ŘÁD
IX. SPOTŘEBITELSKÉ RECENZE
X. ZÁVĚREM

I. DŮLEŽITÉ POJMY, INSTITUTY A OSOBY

Web: Webem pro účely těchto VOP rozumíme webové stránky www.provirtualky.cz.  

Živá akce: Jedná se o jednorázové akce typu seminář, workshop, konference, retreat. Může jít i o dlouhodobější sérii seminářů nebo workshopů anebo o vícedenní akci. Pokud se některá ustanovení VOP týkají pouze některého typu akcí, je v textu uvedena přímo taková akce. 

Poskytovatel: 
je právnická osoba, která pořádá Živé akce nabízené na Webu. Poskytovatel je: 

Grow Online s.r.o.
IČ: 11701501
DIČ: CZ11701501, plátce DPH
Sídlo: Tehovská 1237/25, Strašnice, 10000 Praha 10
E-mail: lucie@growoline.cz
Telefon: 775 599 938
Poskytovatel je zapsaný v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, sp.zn. C 353150. 

Adresa pro doručování je shodná s adresou sídla. Na uvedeném e-mailu jsme Vám k dispozici pro běžnou komunikaci i pro případné vyřizování podnětů a reklamací. 

Pokud je v textu VOP uvedeno „My“, „Nás“, „Naše“ apod., myslí se tím vždy Poskytovatel.

Klient: Klientem je každý, kdo má zájem o uzavření a nebo přímo uzavře s Poskytovatelem Smlouvu (viz níže, co rozumíme Smlouvou).  Klientem může být jak spotřebitel, tak podnikatel nebo nepodnikající právnická osoba (například spolek). Pojem Klient používáme ve VOP i k označení toho, kdo je teprve v procesu uzavírání Smlouvy (například vyplňuje objednávkový formulář).

Pokud je v textu VOP uvedeno „Vy“, „Vás“, „Vaše“ apod., myslí se tím vždy Klient.

Spotřebitel: Spotřebitelem se podle platných právních předpisů rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, prohlašujete tím, že Smlouvu uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel. Dopad to má především na možnost odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodů a na nároky z odpovědnosti za vady a vyřizování reklamací. 

Účastník/Smluvní strana: Klient i Poskytovatel jsou Účastníky Smlouvy, jsou její Smluvní stranou.

Smlouva: Jedná se o smlouvu, kterou se pro Klienta zavazujeme uspořádat (realizovat) Živou akci, umožnit mu účast na této Živé akci za sjednaných podmínek (tj. zejména podmínek uvedených na Webu a sjednaných v těchto VOP) a Klient se zavazuje Nám za to zaplatit sjednanou cenu. Proces uzavírání Smlouvy prostřednictvím Webu je popsán podrobně v těchto VOP v čl. III. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, archivovaná v elektronické podobě a není přístupná třetím osobám. Smlouva je tvořena objednávkou (vyplněným objednávkovým formulářem), a jejím přijetím ze strany Poskytovatele a těmito VOP. O uzavření Smlouvy Vám zašleme e-mailem písemné potvrzení.

Uzavření Smlouvy distančním způsobem: Smlouvu spolu uzavíráme prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, tj. je uzavřena, aniž bychom se museli osobně potkat, neboť k jejímu uzavření využíváme Web a e-mail. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení) si jako Klient hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované Vaším operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.

Spotřebitelská smlouva: Je to ta Smlouva, ve které jako Klient vystupuje Spotřebitel. Spotřebitel má v mnoha případech výhodnější postavení než ostatní Klienti. U Nás přistupujeme ke všem Klientům stejně, tedy nad rámec zákonných povinností i Klientům, kteří nejsou Spotřebiteli, dáváme stejné výhody.

Závaznost VOP: V závěru objednávkového formuláře, ještě před odesláním objednávky, dáváte svůj souhlas s VOP zaškrtnutím příslušného okénka. Tím se VOP stávají součástí Smlouvy a jsou jak pro Nás, tak pro Vás závazné. 

Rozhodné právní předpisy: Jsou to platné právní předpisy, které se použijí na Smlouvu a vztah mezi námi z této smlouvy vzniklý. Jedná se zejména zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších právních předpisů (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je Klientem Spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších právních předpisů. Pokud je v tomto textu na konkrétní §§ právních předpisů odkazováno, můžete si kliknutím zobrazit přímo jejich aktuální znění.


II. SDĚLENÍ PRO SPOTŘEBITELE PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY

Jedná se o shrnutí informací dle § 1820 NOZ, které máme uvedené na Webu a podle NOZ jsme povinni Vám je poskytnout i v textové podobě. 

1. Údaje o hlavních vlastnostech Živých akcí jsou vždy uvedené přímo v popisu dané Živé akce na Webu. Kliknutím na jednotlivé položky, resp. prodejní stránky jednotlivých Živých akcí se Vám zobrazí podrobný popis, včetně například možnosti nebo nemožnosti uhradit cenu na splátky. Je-li to pro účast na Živé akci důležité, je rovněž uvedeno, pro koho jsou nebo nejsou vhodné, kdy a jakým způsobem probíhají, jak dlouho trvají, od kdy jsou otevřené prostory pro konání Živé akce, jak je to s občerstvením, s možností parkování apod. U Živé akce vícedenní jsou rovněž uvedené informace ohledně ubytování. 

Věnujte proto, prosím, popisu svoji pozornost a v případě nejasností nás kontaktujte ještě před objednáním účasti na Živé akci. 

2. Údaje o Naší totožnosti, adresa sídla, telefonní číslo a adresu pro doručování elektronické pošty jsme již uvedli výše, v čl. I. VOP.

3. Cena je vždy uvedená v popisu Živé akce. Jde o cenu konečnou, případně je zřetelně popsáno, jaká další platba bude třeba. V rekapitulaci objednávky v objednávkovém formuláři je uvedena celková cena za všechny objednané položky (pokud je možné do jedné objednávky zahrnout více Živých akcí nebo účast pro více účastníků), včetně daně z přidané hodnoty. 

4. Cenu lze hradit klasickým bankovním převodem nebo rychlým on-line bankovním převodem prostřednictvím QR kódu.

5. Živé akce budou dodány/realizovány v termínu uvedeném v popisu na Webu. 

6. Klient nemůže od Smlouvy odstoupit bez udání důvodu. Jde totiž o smlouvu o využití volného času a My dle této smlouvy plníme k určitému konkrétnímu datu. 

7. Klient má právo reklamovat Živou akci a tím uplatnit svá práva z vadného plnění. Podrobnosti jsou uvedeny v čl. VIII. VOP.

8. Vyřizování stížností, orgány dohledu a státního dozoru: Máte-li k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či Naší činnosti nějakou stížnost, kontaktujte Nás prosím na e-mailu lucie@growonline.cz. Podnikáme na základě živnostenského oprávnění, proto kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad. Dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí především Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi. 

9. Mimosoudní vyřizování sporů spotřebitelů: Pokud mezi Poskytovatelem a Spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má Spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení sporů jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce: www.coi.cz, www.adr.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz.   Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


III. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

1. Objednávání účasti na Živých akcí probíhá pouze přes Web, a to konkrétně vyplněním a odesláním objednávkového formuláře. 

 2. Prezentace Živých akcí uvedená na Webu je informativního charakteru. Jako Poskytovatel nejsme povinni uzavřít Smlouvu. 

3. V objednávkovém formuláři jako Klient vyplníte jméno, příjmení nebo firmu, popř. IČ, DIČ, vyberete Živou akci, kterou objednáváte (kliknutím na vybranou položku), fakturační adresu a dodací adresu (pokud Vám máme dodávat i nějaké „fyzické“ podpůrné materiály a pomůcky, např. tištěné workbooky apod.), e-mail (na něj Vám zašleme potvrzení přijetí objednávky a slouží i pro další komunikaci týkající se objednávky, telefonní kontakt (abychom Vám mohli zasílat rychlé připomínky a organizační pokyny, případně se mohli rychle spojit v případě potřeby) a vyberete způsob úhrady. Pokud máme povolený zjednodušený formulář, může být část těchto údajů nepovinná a vyplňovat je proto nemusíte. Před odesláním objednávky máte možnost zadané údaje zkontrolovat a případně ještě opravit.

Objednávku odešlete kliknutím na objednávací tlačítko pod objednávkou. Tím se současně zavazujete k platbě za objednané Živé akce. 

4. O přijetí e-mailu s Vaší objednávkou Vás budeme informovat e-mailem zaslaným na Váš e-mail vyplněný při objednávce. Není-li v potvrzení uvedeno, že potvrzujeme objednávku a uzavření Smlouvy, není tímto e-mailem ještě smlouva uzavřena. Smlouva je uzavřena až v okamžiku, kdy Vám její uzavření výslovně do e-mailu potvrdíme. Součástí e-mailu je pak i text těchto VOP a zálohová faktura. Není-li ve Smlouvě nebo popisu Živé akce na Webu uvedeno jinak, je místo na Živé akci zajištěno až v okamžiku, kdy je provedena platba celé ceny anebo rezervačního poplatku (podle toho, která varianta je u dané Živé akce uvedena).

5. Pokud už dojde k uzavření Smlouvy, jakékoli změny uzavřené Smlouvy jsou možné jen na základě dohody mezi námi, případně můžete od Smlouvy odstoupit, pokud to zákon nebo tyto VOP umožňují.

6. V pochybnostech Vás můžeme kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, takovou objednávkou se nadále nezabýváme. 

7. Objednávat na Webu je možné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Upozorňujeme, že výjimečně může dojít k dočasné nedostupnosti Webu v důsledku nutné údržby Webu a nebo v důsledku okolností, za které neodpovídáme, jako jsou výpadky připojení k internetové síti apod. 


IV. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

1. Cena: Cena je uvedena přímo v popisu Živé akce na Webu. Vzhledem k tomu, že jsme plátce daně z přidané hodnoty, je uvedena cena včetně daně z přidané hodnoty. Cena je platná po celou dobu, kdy je na Webu uvedena. Pokud je na Webu možno objednávat i z jiných zemí než České republiky, případně v jiné měně než v Kč a chcete tuto možnost využít, prosím přečtěte si pokyny pro tento typ objednávek. Máte-li slevový kód, a u dané Živé akce jej lze v době objednávky využít, po jeho uplatnění zadáním do příslušného políčka objednávkového formuláře se Vám zobrazí cena po slevě (tedy ta, kterou díky slevovému kódu budete hradit a která je nižší než cena běžná, bez slevy). 

2. Sjednaná cena a případné chyby v uvedené ceně:  Sjednanou cenou je cena uvedená u Živé akce v okamžiku odeslání Vaší objednávky. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webu (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, pak nejsme povinni Vám za takovou zjevně chybnou cenu účast na Živé akci umožnit, a to ani v případě, že došlo k uzavření Smlouvy. V případě, že by již došlo z Vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit a uhrazenou částku Vám v tom případě vrátíme. 

3. Dodání Živé akce až po zaplacení: Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsme povinni Vám účast umožnit až po úplném zaplacení sjednané ceny. Výjimkou je zejména možnost uhradit cenu ve splátkách – tato možnost je vždy uvedena, včetně podmínek, na prodejní stránce i níže v odst. 6 tohoto článku VOP. 

4. Možnost úhrady ceny:
Bezhotovostně (klasickým) bankovním převodem na náš bankovní účet: pokyny k platbě, v podobě zálohové faktury, obdržíte v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a Produkty co nejdříve dodány. 

5. Splatnost ceny: Cena je splatná do 7 dní od uzavření Smlouvy, není-li v popisu Živé akce uvedeno jinak. Vždy je však nutno uhradit cenu před konáním Živé akce, není-li výslovně mezi námi sjednáno jinak. Při platbě online jste však přesměrováni na platební bránu bezprostředně po odeslání objednávky. V případě úhrady klasickým bankovním převodem je cena zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na náš bankovní účet. 

6. Platba ceny ve splátkách:  Cenu některých Živých akcí je možné uhradit ve dvou nebo více splátkách. Tato informace, včetně toho, zda je možno uhradit ve 2 nebo i více splátkách, je uvedena přímo na prodejní stránce konkrétní Živé akce, resp. v jejím popisu na Webu. Chcete-li využít možnost platby na splátky, vyberete si tuto možnost přímo v objednávkovém formuláři. Účast na Živé akci nejsme povinni umožnit před zaplacením první splátky. Další splátku je nutné uhradit v době její splatnosti, jinak jsme oprávněni Vám pozastavit účast na dalších lekcích, spočívá-li Živá akce ve více lekcích v průběhu času. Tím ovšem není dotčena Vaše povinnost další splátku (splátky) uhradit. Účast na dalších lekcích bude znovu umožněna až po úhradě dané další splátky. V případě prodlení s platbou jakékoli splátky delším než 10 dní jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit. Odstoupení musí být písemné a zaslané e-mailem na kontakt uvedený v objednávce nebo později Klientem sdělený anebo zaslané dopisem na adresu Klienta uvedenou v objednávce nebo později Klientem sdělenou pro účely doručování písemností. Odstoupení od Smlouvy z naší strany z důvodu neuhrazení splátek ze strany Klienta není důvodem pro vrácení již uhrazených splátek.

V. DODACÍ PODMÍNKY:

1. Způsob dodání: Živá akce bude dodána dle podmínek uvedených v popisu akce na Webu nebo individuálně sjednaných. Klient má právo absolvovat Živou akci za podmínky řádné úhrady celé ceny, není-li v popisu Živé akce uvedeno nebo mezi námi výslovně sjednáno jinak. Jsme oprávněni změnit jednostranně podmínky Živé akce např. termín a čas akce, místo konání v rámci stejné obce/města, případně program nebo seznam hostů, přičemž jsme povinni o tom Klienta vyrozumět. Závazky mezi námi tím nejsou dotčeny, odpovídáme za to, že změnou podmínek nebude dotčen účel akce. Živá akce se uskuteční pouze v případě, že si ji objedná a uhradí minimální počet zájemců Námi stanovený. Vyhrazujeme si právo zrušení Živé akce při nízkém zájmu či zásahu vyšší moci. V takovém případě všechny přihlášené účastníky včas informujeme. Vrácení zaplacené ceny je řešeno níže, v odst. 5. (storno)

2. Možnost účasti náhradníka: Na Živé akce je možné na místo Klienta vyslat náhradníka v případě, že se z vážných důvodů nemůže Klient zúčastnit, a je-li  to vzhledem k obsahu akce přípustné a možné. Klient je povinen oznámit nám účast náhradníka nejpozději 2 dny před konáním akce na e-mail lucie@growonline.cz. Vyhrazujeme si právo možnosti náhradníka odmítnout.

3. Vzdělávací materiály a informace: Veškeré informace a jakékoliv písemné podklady, materiály, skripta, zvukové záznamy a nosiče, doporučení, techniky, údaje osobního charakteru a další metody předávané lektorem vedoucím celou nebo část Živé akce jsou určeny pouze pro účely konkrétní Živé akce a osobní potřebu jednotlivých Klientů. Není dovoleno je bez Našeho vědomí a písemného souhlasu jakkoliv sdělovat a předávat dál třetím osobám, upravovat, rozšiřovat a kopírovat je v celém či částečném rozsahu, používat k jakýmkoliv komerčním účelům či jinde publikovat. Klient, Poskytovatel a lektor vedoucí akci berou tímto na vědomí, že veškeré informace, které o sobě vzájemně účastníci i lektor na Živé akci získají, jsou pokládány za velmi důvěrné a citlivé a s jako takovými budou s nimi nakládat.

4. Odpovědnost v průběhu Živé akce: Klient je v celém průběhu Živé akce za sebe, svá rozhodnutí a své jednání vůči sobě i ostatním zcela odpovědný. Klient se zavazuje předcházet vzniku škody na majetku umístěném v prostorách, kde se Živá akce koná. V případě, že jsou v místě uvedena pravidla pro chování v daných prostorách a nebo je s nimi Klient na místě seznámen, zavazuje se tato pravidla dodržovat. Dojde-li ze strany Klienta ke způsobení újmy třetí osobě v průběhu Živé akce, zavazuje se ji Klient řádně nahradit. Klient se zavazuje na Živou akci dostavit ve fyzickém i psychickém stavu umožňujícím účast na Živé akci. Klient se zavazuje seznámit s povinnostmi a limity uvedenými v článku V. VOP i ostatní osoby, které se Živé akce účastní na základě Smlouvy uzavřené mezi Námi a Klientem. 

4. Možnost vyloučit Klienta (účastníka) z účasti na Živé akci: Klient (a každý účastník) je povinen při účasti na Živé akci nenarušovat její průběh. Jsme oprávněni (a to i lektor vedoucí danou část Živé akce) Klienta/účastníka vyloučit z účasti v případě, že by nerespektoval povinnosti uvedené v těchto VOP nebo vyplývající z platných právních předpisů a v důsledku toho narušil řádný průběh ŽIvé akce anebo by obtěžoval ostatní účastníky nebo lektora a tím nevhodným chováním (tj. chováním proti pravidlům slušného soužití lidí např. opakované vyrušování, účast pod vlivem alkoholu či jiných návykových látek, urážky lektora či ostatních účastníků). V případě vyloučení z účasti nemá Klient nárok na vrácení již zaplacené ceny, a to ani její části. 

5. Storno podmínky: V případě, že by Živá akce byla zrušena z důvodů na Naší straně a Vy jako Klient jste již cenu hradili, obdržíte do 30 dnů ode dne, kdy bude rozhodnuto o zrušení akce, zpět celou zaplacenou částku, pokud se výslovně nedohodneme na použití platby na náhradní akci dle Vašeho výběru či na jiném řešení. Nebude-li dohodnuto jinak, bude Vám platba vrácena stejným způsobem, jako byla přijata. Jako Klient jste oprávněni svoji účast na Živé akci zrušit. V případě že jste již uhradili cenu, a zrušíte účast nejpozději 30 dní před zahájením Živé akce, Vám bude vrácena celá zaplacená cena snížená o storno poplatek ve výši 50 % ze zaplacené částky. V případě zrušení účasti v době kratší, je cena nevratná. 

6. Pořizování a užití fotografií a videozáznamů: V průběhu akcí jsou pořizovány fotografie a videozáznamy. Jedná se o dokumentační fotografie či videozáznamy prokazující, že se akce konala, určitá část fotografií je pak umístěna na Web nebo Naše profily na sociálních sítích, aby si mohli zájemci o akce lépe představit prostředí konání akcí i atmosféru na místě, případně pro další marketingové účely pomáhající Nám s propagací Našich akcí. Uzavřením Smlouvy s pořizováním a užitím fotografií a videozáznamů k těmto účelům výslovně souhlasíte.

VI. AUTORSKÁ PRÁVA A DŮLEŽITÁ UPOZORNĚNÍ

1. Autorská práva: Obsah Živých akcí je chráněn autorským právem a není možné jej bez Našeho předchozího výslovného písemného souhlasu dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám. Výjimkou jsou pouze případy, kdy tak stanoví přímo zákon nebo přímo použitelný předpis (nařízení) Evropské unie. Porušení autorských práv je postižitelné nejen podle autorského zákona, ale může jít i o trestný čin. 

2. Obsah Živých akcí je vytvořen s využitím znalostí, zkušeností a roků praxe lektora. Jedná se o návody a doporučení a záleží jen na Vás, jak je v praxi použijete a jakou péči a úsilí budete věnovat uvádění těchto informací do praxe. Proto nemůžeme odpovídat za to, jakých konkrétních výsledků na základě účasti na Živých akcích sami dosáhnete a jaké konkrétní kroky podniknete. Výslovně upozorňujeme i na to, že úspěch závisí nejen na znalostech a dovednostech získaných na Živých akcích, ale i na dalších faktorech, včetně Vašich schopností, Vaší výchozí situace. 

3. DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ – POKROČILOST ÚČASTNÍKŮ ŽIVÝCH AKCÍ: Účast na některých Živých akcích vyžaduje určitou minimální pokročilost účastníka a nejsou vhodné jako úvodní nebo pro „začátečníky“. Tato skutečnost je uvedena přímo v popisu dané Živé akce a velmi Vás žádáme, abyste toto doporučení respektovali. V opačném případě pro Vás může být účast bez očekávaného efektu nebo dokonce kontraproduktivní a nebo to může vést k vyloučení z účasti. 

VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, ZRUŠENÍ SMLOUVY 

V případě, že by z Vaší strany nedošlo k úhradě celé ceny ani do 10 dnů po její splatnosti, resp. nejpozději v den před konáním Živé akce, Smlouva se uplynutím této lhůty ruší. V případě, že jsme od Vás před tím obdrželi částečnou platbu na cenu, vrátíme Vám ji do 14 dnů od zrušení Smlouvy, nebude-li mezi námi výslovně dohodnuto jinak. Ujednání tohoto odstavce se netýká případů, u kterých byla sjednána úhrada ceny ve splátkách.

Jak Vy jako Klient, tak My jako Poskytovatel jsme dále oprávněni odstoupit od Smlouvy v případech stanovených zákonem nebo uvedených v těchto VOP. 

VIII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMAČNÍ ŘÁD

1. Důležité paragrafy, podle kterých se při reklamaci postupuje: Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právními předpisy. Jde zejména o ustanovení § 1914 až 1925. 

2. Odpovídáme Vám jako Klientovi za dodání/realizaci Živé akce v rozsahu, podobě a kvalitě mezi námi sjednané (tj. zejména odpovídají popisu na webu a vlastnostem obvyklým). V případě, že by dodané plnění mělo vady, má Klient právo požadovat nápravu (odstranění) vady nebo slevu z ceny. V případě, že není odstranění vady možné a nebo jako Poskytovatel vadu včas neodstraníme, má Klient právo požadovat slevu z ceny a nebo od Smlouvy odstoupit.

3. Uplatnění reklamace:

Reklamaci, prosím, uplatněte bez zbytečného odkladu. Uplatnit reklamaci lze i zasláním prosté zprávy e-mailem, ze které je patrné kdo, co a z jakého důvodu reklamuje a jak navrhuje reklamaci vyřídit. Uvítáme, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi, popis reklamované závady a návrh řešení reklamace. 

Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, v krajních případech nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se výslovně nedohodneme na delší lhůtě. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám poskytneme písemné potvrzení. Jste-li Spotřebitel, pak Vás budeme v 30denní lhůtě i informovat o vyřízení reklamace, a to na kontaktní e-mail uvedený v potvrzení o převzetí reklamace. Leda byste nám poté sdělili pro účely této informace jiný kontaktní e-mail. V potvrzení o vyřízení reklamace pro Spotřebitele v souladu se zákonem na ochranu spotřebitele uvedeme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

4. Vrácení zaplacené ceny a poskytnutí slevy při uznané reklamaci:

Uznáme-li reklamaci jako oprávněnou a výsledkem má být sleva z již zaplacené ceny nebo vrácení zaplacené ceny, bude vrácení provedeno stejným způsobem, jako jste hradili cenu.

IX. SPOTŘEBITELSKÉ RECENZE

1. Na Webu, prodejních stránkách, na Našich profilech na sociálních sítích i v mailové a obdobné komunikaci se Spotřebiteli zveřejňujeme reference na naše Živé akce. Tyto reference jsou vždy referencemi našich Klientů a jsou zveřejněné s jejich souhlasem. Před zveřejněním reference vždy ověřujeme, že jde o osobu, která si Živou akci u nás zakoupila. Případně jde o reference, které jsme obdrželi od našich Klientů v rámci vyplnění zpětné vazby – dotazníku zaslaného Klientovi po skončení Živé akce. Dotazník je zasílaný přímo na kontaktní mail uvedený v databázi Klientů nebo předaný osobně a je tak zajištěno, že taková reference pochází od Klienta. 

X. ZÁVĚREM

1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Klienta ze smlouvy vyplývající.

2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem. 

3. Tyto VOP jsou účinné od 1. 3. 2024.

4. VOP jsme oprávněni jednostranně měnit. Rozhodující je však vždy to závazné znění, které bylo účinné v době uzavření Smlouvy.